Nå har jeg visst startet å blogge igjen. Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle starte eller hvordan, men et sted må en jo starte. Nok engang skal jeg begi meg ut på å legge ut om eventyr fra min verden og har et lite håp om at noen følger med. Grunnen til at min forrige blogg ble nedlagt var fordi domenet ble slettet, og jeg har ikke fått sumlet meg til å starte en ny. Og jeg velger å starte en ny blogg fordi jeg ønsker å skrive fra England. Fra høsten av skal jeg studere i Birmingham, i England og derfor synes jeg det er moro med en blogg så dere hjemme kan følge med på hvordan det går.

Frem til høsten skal bloggen fylles med outfitbilder, konsertinformasjon, russetid og sommerfølelse. Så det er mye å se frem til!

<a href=»http://www.bloglovin.com/blog/3649175/pinupvalley?claim=89st3f3fgfs»>Følg min blogg med bloglovin</a> Og jeg er på bloglovin!

♡ Love Aina

