en rolig helg med øving og litt fest, men ellers kosefilm og kosetid med symaskinen. mitt eneste problem var at symaskinen ble ødelagt. den nye. så det fine brunoghvittprikkete skjørtet som jeg hadde tenkt å sy meg har jeg vanskeligheter for å få ferdig. så etter en halvtime med rikking og vriing på et lite hjul uten noen pappa som bare kan magisk fikse hele verden så ga jeg opp og gikk heller for å lage meg middag. på den lyse siden så brant middagen min seg så det blir sikkert deilig med litt brent mat. men jeg lever. det kommer nå et blogginnlegg i nyogne. i århus eller aarhus så har jeg opplevd og gjort så mye. stoff(som i systoff) koster en haug med penger her borte. klassen har hatt lytte-klassiskmusikk-kveld sammen og drukket haugevis med øl(vin for min del) og festet og vi har sett byen og drukket kaffe på baresso(noe som minner meg på at jeg burde skaffe meg kaffekort der), vi har løpt(jeg har løpt meg bort og følt meg borte fra alt), jeg har funnet en svømmehall og vi har løpt i tungt pøsregn hjem til meg for en varm kopp kaffe. vi har spilt konserter, blant annet var jeg med på et tangoprosjekt. mye som skjer, mange morsomheter, her er litt fine bilder fra alt og alle!

opera, som var sykt bra

jeg har lært meg sibelus og lager en sang om kaffe, veldig effektivt og bra

lærerne tar med leker på skolen som demonstrasjoner, det var veldig god demonstrasjon det altså

vi var på museet aros som har en stor regnbue over seg. der inne befant det seg groteske aper og mennesker, marilynmonroe, og rare speil og sol og bymennesker og nakne mennesker. anbefales virkelig å dra dit, helt fantastisk museum!

dette er da et menneske

velkommen til utsikt over århus

også gikk vi inne i en regnbue, noe som var sykt varmt og sykt moro

olof fant ikke inngangen, han valgte heller å prøve nødutgangen først, så vi sto på innsiden å lo litt da

det har også vært sirkus og hoppeslott i byen fordi det har vært festuke. de la gress over en hel hovedvei hele uken, noe som var ganske facinerende. med vulkaner og fontener og hauger med gress, og scener. veldig veldig facinerende

dette mennesket ser helt sykt ekte ut på nært hold.

gærne og groteske aper

nakne mennesker som andré og jeg synes var ganske morsomme. vi ble blant annet bestevenner med denne jenta

og speil gang, har nesten aldri vært så redd før, trodde jeg skulle falle overalt

e.t. var der også

også har vi hatt klassisk-kveld i auberginen med robotmannen vår. auberginen er pauserommet. 

og noen valgte å spille sjakk

mens andre danset, for det var noen som satte på litt folkemusikk og jammer også

og til slutt, selvfølgelig, øl. vi målte forskjellen på andré og tan sin øl. tan vant med den største.

opplevelser og studentliv. hvordan er skolestart for resten av norge og verden?

♡ Love Aina