kofferten skal pakkes, mailer skal skrives, billetter skal bestilles. mandag drar jeg avsted til Norge for en uke og det blir deilig. så skal jeg se familien min igjen og amadeus! så i dag har jeg mye som må gjøres av pakking og vasking (og jeg må bake lunsjbaguetter til flytur). forløpig ligger jeg fortsatt i sengen, halvdø etter gårsdagens mafiafest og spiser masse mat.

familiekos på skype, mangler bare mamma

noen ganger så kan en lure på hvorfor en tar noen valg og gjør dumme ting. man kan bruke tid på å angre og tenke. man gjorde det kanskje fordi noe ligger i underbevisstheten og venter på å få bryte ut i rabalder. eller, man kan akseptere at man var dum og gå videre uten å tenke så mye mer på ting. det er ikke lett, men det er kanskje det beste?

her er kvartetten jeg spiller i, har dere et godt forslag til navn? vi vet ikke hva vi skal kalle oss.

♡ Lots of Love Aina