if paradise exist I think I have been there. for a little week. i en uke har noah vært her og nytt sommerværet med meg. vi har festet, hygget med hyggelige og fantastiske mennesker, kost med hjortene i hjorteparken, laget middag sammen, jeg har vist han Aros (museum i Århus), vært på kafé og nytt god kaffe, drukket vin og spist lunsj i parken, sett The Great Gatsby på kino, noah har lært meg å sloss og forsvar (eller prøvd i det minste), hatt romantisk kjærestekveld og  drøyet morgenene i sengen mens vi har spist frokost og sett på game of thrones mens solen har skimtet inn. en perfekt uke. en uke som du kun finner i dikt og sanger. sommeridyll, glede, lykke, sommerfugler i magen, sjokolade, vin og kyss. gleder meg til jeg skal hjem til familie, gamle kjente og til å se kjæresten igjen. det blir deilig med litt norsk sommer også med is, sjokolade, venner, sol, jordbær, kos og ferie. jeg kan nesten ikke vente. og det er bare to uker igjen. på fredag kommer bestejenta mi therese. det blir enda en idylluke med kos og en rekke jentekvelder. jeg skal vise henne århus og alt det byen har å by på. det blir en uke fylt med moro, hygge, latter, filmer, jentesladder og is. har savnet henne så mye, blir veldig deilig å treffes igjen! bedre start på sommeren kunne jeg ikke bedt om!

♡ Lots of Love Aina

