Vel overstått sommer, håper den var fantastisk for dere også! Altfor lenge siden sist.. Jeg har vært sosial med gamle kjente (tro det eller ei), hatt en fantastisk sommer med så mange minner som ligger varmt om hjertet. Jeg har vandret gatene i Liverpool, Ludlow, Manchester & Mallorca. Jeg har kost meg med kaffe og lunsj sammen med gode venner. Jeg har vært forkjølet og jeg har øvd. Nå gjenstår kun to uker igjen av min sommerferie før det er tilbake til kjære århus. I de neste to ukene så står middager, innspilling, kos med venner, familie og kjæresten, møter og foredrag på planen. Gleder meg som en unge, det blir enda flere fantastiske og minnerike opplevelser!:-) Nå skal jeg straks avgårde på et møte, etter å ha hengt opp litt klær og spist litt lunsj. Gleder meg, dere får høre mer ettersom jeg nærmer meg foredrag og innspilling.

Hva har dere på planen fremover? Fortell meg om en flott sommeropplevelse som du har hatt!

Vi skrives!

♡ Lots of Love Aina

