Enda et vellykket foredrag, siden fredag så har jeg hatt tre foredrag ved Drammen videregående, gode ord spres raskt! Jeg har fått gode ord, kritikk og fine gaver som takk. Det har vært en fantastisk lærerik opplevelse og mulighet med et engasjert og positivt publikum. Nå har jeg funnet ut at jeg kanskje kan bruke det til bachelorprosjekt og prøver å finne nye muligheter jeg kan ta tak i. Nå er jeg virkelig fornøyd med hva jeg har fått til og skal fortsette å jobbe med og mot forbedringer.

Det er merkelig hvordan vi alle blir påvirket av hverandre, hvordan vi blir oppslukt i vår egen verden og lar de minste tingene vokse seg store på innsiden av boblen vi lever i. Jeg skulle ønske det fantes enkle løsninger på vanskelige spørsmål og det mener jeg det finnes også, det er bare viktig og ha en god innstilling. Det er vel andre ting som spiller inn også.. men hva vet jeg? Jeg er jo for ung til å ha alle svarene og allikevel tror jeg at jeg har flere enn det jeg egentlig kanskje har. Man prøver å ta tak i seg selv, og av og til er kanskje ikke det engang nok.. av og til så hjelper det ikke hva enn du gjør fordi andre spiller inn på verdenen din, fordi andre faktorer har påvirkningsevne.. så hva gjør man? Hvis man er fortvilet i tankene? Hvis man drukner i tanker og spørsmål og ikke har noe svar? Hva om man frykter at svaret og resultatet er noe en ikke ønsker å se eller høre..? Hva om resultatet kan bli det beste noensinne, men en må ta en sjanse og  risikere..? 

I morgen reiser jeg tilbake til Århus, og det både gleder jeg meg til og gruer jeg meg til. Selvfølgelig gleder jeg meg til å få orden i tingene mine, tingene på plass og komme hjem til egen seng og egen leilighet og tilbake til skole og venner. På den andre siden så er det ikke like moro å reise fra kjæreste, gamle venner og familie her i Drammen..Tilbake skal man uansett og det vil alltid være både fordeler og ulemper. Gleder meg vertfall til et nytt skoleår fylt med spennende opplevelser og moro med fantastiske og inspirerende mennesker! :-)

Er dere kommet i gang? Noen spennende prosjekter på gang?

♡ Lots of Love Aina

