altfor mye som har skjedd. altfor mye tid som har passert. har tenkt på å skrive i riktig lang tid, har bare ikke funnet de riktige ordene for det hele. har følt meg dum og naiv, har følt meg sikker og sterk, svak og sårbar, sliten og full av energi. så motsigende og så mye energi som det hele har tatt. men her er jeg, fortsatt. det er viktig i tunge tider å huske på alle de fine lyspunktene som man har og kan finne i livet. selv om lyset er så svakt at det er vanskelig å finne det, men etterhvert vil det vokse og du vil finne deg selv og alt igjen. så nå blir det vel flere oppdateringer etterhvert med baking og hygge, jul og prosjekter, konserter og livsgleder.

for øyeblikket er jeg i drammen på en liten miniferie. hygger med familie og prøver å slappe av. komme tilbake til meg selv og virkeligheten, alt har skjedd så fort om dagen at jeg har ikke hatt tid til å tenke meg om eller forstått hva som har skjedd. avkobling kan hjelpe oss alle. så jeg takker alle som har vært her og er her. dere betyr verden. hjelper meg til å bli klar for siste innspurt før juleferien som blir ekstra fin med de fineste vennene i verden som jeg ikke har sett på et halvt år.

verden er komplisert, og det er ikke alltid noe du kan gjøre noe med. when the hope you clinged to and believed in is proved untrue the world turns upside down. 

Do not feel sorry for someone who gave up on you. They should be sorry for giving up on someone who would never have  given up on them. Do not cling to the past because no matter how tight you hold on, it is already gone. Choose your words wisely, they may have the power to haunt you for the rest of your life.

♡ Lots of Love Aina

(P.S. Bilder tatt av Veronica Isabelle Photography)

